28/12-09

idag åkte jag hem till bästavän! ♥ (natti) vi hade sjukt kul, vi tog massa foton & så, & gjorde annat o så, sen gick vi och köpte härfärg så stack vi hem till natti då och så färgade natti mitt hår i slingor, det blev sjukt nice!! foto kommer sen, så kl 22.00 kom min pappa och hämtade mig, både jag och natti blev förvånade att våra pappor kände varandra haha :), men det var ju bara bra, && i helgen kommer bästavän hem till mig & så ska hon sova här & vi ska ha sjukt kul!!
saknar dig redan bebis!
älskar dig mest bästavän!!
alltid vi!!♥♥♥♥♥
&
puss på detta ♥.





Kommentarer
Postat av: natalie skok (hh'

aawwh, bebis.

du är bäst.

ja jag blev också helt jävla förvånad att våra pappor knr varanddra ! :oo

vi krm ha fedt kul i helgen bebis!

loveu most bestfriend! ;*

2009-12-29 @ 18:06:47
URL: http://nataalieskok.blogg.se/
Postat av: julia anderhorn

bebis du e bäst!

saknar dig fan ass mkt!!

& i helgen ska vi ha fede kul!

älsakr dig mest bästavän!!§

2009-12-30 @ 16:36:27
URL: http://juliaanderhorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0