jul afton.

dagen började av att mamma väckte mig, så gick jag ner och käka fulle och sen stack jag upp och la mig och sov och smsa med massa folk, sen så hade jag sovit för länge så jag var tvungen att skynda mig att göra ve mig, så stack vi till min farfar och där åt vi då middag och sen gick vi till min farmors grav och sätte två ljus sen gick vi då hem till farfar igen och fika sen åkte vi hem och sen åkte vi till min moster här i hässleholm, där vi fika lite igen xd sen kom då ``tomten´´ (haha) så öppnade vi alla paketen fick faktiskt allt jag önskade mig (a), sen så fixade min moster mina naglar och nu fick jag låna hennes data och snart ska vi äta kvällsmat här och sen ska vi åka hem så ska jag gå med min mamma till kyrkan sen, hon tvingar mig, eller så går vi imorgon bitti -.- , orkar inte kyrkan, men men ibland får man ställa upp på sin mamma.

detta fick jag;
- rosa fred perry kofta
- två par svarta pants
- ett par jeans pants
- en svart långarmad tröja
- pengar
- hårspray
- trosor
- ridstövlar
- ridstrumpor
- ridhanskar
- tre böcker
- mina föräldrar har bestält en platt tv ti mig ;d
- sen senare i år får jag en mobiltelefon ;d

& sen ska jag tjata på min mamma så jag får färga mitt hår blont (h).

Kommentarer
Postat av: evb

rosa fred perry kofta?! shiit, den ljusrosa elr den andra? :o:o:o:o <3<3<3

2009-12-26 @ 00:03:01
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: julia

den mörkare :)

2009-12-27 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0