lugn dag.

idag då så har jag inte gjort så mycket, bara slöat & slöat & köpt två hårfärger, ett med blonda slingor och den andra med blond som man ska färga hela håret med & ett medel man har till håret när man plattar eller fönar håret, det skyddar då håret, senare ska jag & min familj till min morfar för han fyller år & sen när jag kommer hem så ska min mamma slinga mitt hår tror jag om hon nu orkar annars gör jag det själv ;p, & en sak, jag saknar min natti sjukt mkt & jag känktar tills i helgen för då kommer natti hem till mig o så sover hon här!♥♥♥




den blonda hårfärgen till hela håret.





& blonda slingor till håret.




& denna o det är till håret som man har när man plattar eller fönar håret, det skyddar håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0